Palnik olejowy Giersch R20
- Manufacturer: Giersch
-
Availability:
Exists
- Gross price: 4,277.94 zł 3,478.00 zł
Palniki serii R20 to najbardziej "rozbudowana" jeśli chodzi o wersje seria palników.
W zakresie mocy 36 - 166 kW znajdujemy tu aż 7 typów palników.
Najprostszy to R20 - palnik jednostopniowy bez podgrzewacza oleju.
Wyposażony w elektryczny mechanizm napędu klapki powietrza (SA2-F) -
to wersja R20-L. Zastosowanie tej wersji palnika (z oznaczniem -L)
zapewnia nam oszczędności energii wynikające z braku przepływu
zimnego powietrza przez komorę kotła w momencie gdy palnik nie pracuje.
Kolejne palniki z serii R20 to wersje urządzeń z podgrzewaczem
oleju: R20-V i R20-V-L. Trzeba tu koniecznie pamiętać, że ze względu
na wydajność podgrzewacza paliwa maksymalna moc tych dwóch typów
palników zmniejsza się do 77 kW. Następne dwie wersje palnika R20 to
R20-AE i R20-L-AE. Jest to wersja z tzw. łagodnym startem (-AE).
Osiągnięto ten efekt poprzez zastosowanie pompy takiej jak w palniku
dwustopniowym, która w początkowej fazie pracy (kilka sekund) upuszcza
pewną ilość paliwa z powrotem do zbiornika przez co palnik nie startuje od
razu z nominalną mocą. Ostatni z typów - to R20-ZS-L - palnik dwustopniowy
wyposażony już w nastawnik klapy powietrza regulujący ilość powietrza
na I i II stopniu pracy.
W zakresie mocy 36 - 166 kW znajdujemy tu aż 7 typów palników.
Najprostszy to R20 - palnik jednostopniowy bez podgrzewacza oleju.
Wyposażony w elektryczny mechanizm napędu klapki powietrza (SA2-F) -
to wersja R20-L. Zastosowanie tej wersji palnika (z oznaczniem -L)
zapewnia nam oszczędności energii wynikające z braku przepływu
zimnego powietrza przez komorę kotła w momencie gdy palnik nie pracuje.
Kolejne palniki z serii R20 to wersje urządzeń z podgrzewaczem
oleju: R20-V i R20-V-L. Trzeba tu koniecznie pamiętać, że ze względu
na wydajność podgrzewacza paliwa maksymalna moc tych dwóch typów
palników zmniejsza się do 77 kW. Następne dwie wersje palnika R20 to
R20-AE i R20-L-AE. Jest to wersja z tzw. łagodnym startem (-AE).
Osiągnięto ten efekt poprzez zastosowanie pompy takiej jak w palniku
dwustopniowym, która w początkowej fazie pracy (kilka sekund) upuszcza
pewną ilość paliwa z powrotem do zbiornika przez co palnik nie startuje od
razu z nominalną mocą. Ostatni z typów - to R20-ZS-L - palnik dwustopniowy
wyposażony już w nastawnik klapy powietrza regulujący ilość powietrza
na I i II stopniu pracy.